Kimi zamanlar vardır, yeni başlangıçlar isterseniz, ben de istedim. Belki daha iyi bir hayat için belki canımı sıkan şeyi bulamadığımdan. Belki de kaçmayı istediğimden. bilmiyorum.

Ege üniversitesinde gayet güzel bi bölüm okumama rağmen niyeyse içimde bi eksiklik var. Belki Ankara ya dönmek isteyişimdendir.

Ankara'ya dönmek istememe gelince, burada  yalnızlığın alasını tattım. Kimi zaman geldi, sevdim, hem de çok sevdim yalnızlığımı. Fakat kimi zaman... Hayata sövdüm resmen. pişmanlığın kendisini yaşadım.

Bugün tercihlerde son gün ve ben bir iki yeri yazdım. Hepsi tutacak bölüm hayır elbette. Ha tabi eğlenceli miydi kimi zaman evet. Çünkü diyorsun ki "amannn tutmazsa tutmasın, çok ta önemli dğil zaten hıh." diyerek tercih yaptım =) Bu yüzden eğlenceli idi evet. Ama ilk defa farkettim ki biz hiç bilmeden tercih yapmışız önceden. Bu seferkinde açtım netimi memurlar.net diye bir yer varmış, açtım baktım oraya. sonra bölümler ne yapıyor onları öğrendim. Yani adamakıllı baktım. Ve hiç bilmediğim bölümler varmış. Türkiye'de neden ara eleman açığı olduğunu öğrendim. Bölümlerin çoğu bilinmiyor. Büyük üniversitelerin hiçbirinde o bölümler yok.! Ve üstelik rehber hocalarımız hiç bir şey bilmeden yazdırıyorlar tercihleri. Evet Rehber öğretmenleri CAHİLLER!!. Onlar boş yere para alıyorlar ve o koltukta boş boş oturuyorlar. Onlar gizli işsizler. Ve bu yüzden onlardan nefret ederim! boş yere konuşurlar.
Şimdi diyorum ki iyi babam varmış ve babamın arkadaşı tercih yaptırmış. Adam iyi bulmuşta yazdırmış. Düşünsenize Ankara'da olmayan, bilinmeyen bir bölüm Tekstil Müh..
Her neyse olanlar oldu. Benden uyarı diğerlerine Sakın Rehber Öğretmene Gitmeyin!!
Şimdik kendimize dönelim. Bırakalım onları..
Bakalım tercih  sonrasında neler olacak? neler bekliyor . Merakla bekliyeceğim.
 Tabi ben bunları yazarken hemen sağ tarafımda integralde hacimde beni bekliyor. =)
 Şimdilik bu kadar.
Bu arada buraya ilk yazım, umarım güzel olmuştur.. Baybayınn :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince