Black Bird - Manga

Evett, onca şeylerin arasına bir de yeni bir mangaya başladım gençlik.
Adı da BLACK BİRD.  Türü de supernatural ve shojo manga.
Shojo türünü pek okumam ama bunu pek bir sevdim. Hoşuma gitti.
Konusu ise şöyle; Misao Harada adında bir kız öğrenci vardır. ve çocukluğunda komşusu olan bir çocuğa aşık olmuştur ve onu beklemektedir. Beklediği kişi aslında bir şeytandır. Ve mistik güçlere sahiptir.
Misao'nun da normal insanların göremediği canlıları görür ve onlar Misao'yu rahatsız eder.
Misao'nun yıllardır beklediği çocuk sonunda karşısına çıkar adı da Kyo Usui'dir. Kyo, siyah kanatları olan bir canavardır aslında ama insanların arasında normal gezer.
Kyo, Misaoya aşıktır ve onun için liderinin klanı olur. Tabi bir de Misao'nun 'Senka' olması özelliği vardır.
Bir şeytan Senkanın kanını emdiğinde ondan güç alır ve ona sahip olduğunda ölümsüz olur. En güçlü olur.
Kyo ile Misao'yu bir çok olay beklemektedir. Kyo'nun abisi Sho Usui gibi. Aslında liderin klanı odur. Ama lider olan kişi KYO.

Bir Senka ile Şeytanın aşkı ... benim için bu eser alacakaranlığı geçer :)
Bitmiş olan bir manga.baştan sona bir solukta okursunuz :)
Yorumum; Biraz echhi gibi dursa da değil. Güzel bir manga. Tavsiye ederim. :)
İşte size görüntüler;

Olayın özeti 



 Bakışları çok iyi yaa. :)

Kim der ki o adam Baba! :))

 Çok şekerler :)
 Kyo blender ı ilk defa görürse. :)

 ehehe :)


junior kyo




 Korkutucu Kyo. *_*




 Kyo'nun annesi.










 Çok tatlı bu çocuklarr :)


 Kyo, Misao için her şeyi yapar.





 Çok şekerlerrr! :)
 Sevdiğim bir an :)






spoiler vermek gibi olmasın şu anda son durumlarda çok duygusallaşıyor manga. :/ valla dayanamayıp ağlayacağım. :(

black bird 69


 Kou Senka nın günlüğünü okursa;



black bird 71



72 bölümle son bulan manga gerçekten şaşırttı beni. ne olacak acaba derken bir baktımki tek solukta bitirdim. 
Hem ağlatan hem güldüren bir manga oldu benim için. 
İyi okumalar dilerim :)

Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 72 bölümle son buluyor. Jp. Sında da öyle diye biliyorum.

      Sil
    2. 72 bölümle son buluyor. Jp. Sında da öyle diye biliyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince