Hayrettin..

Birçoğumuz onu ya internette izler, ya da televizyonda izler. Haberi olmayanlara söyleyim, yapacak hiç bir şeyiniz olmadığında gece geç vakit olduğunda izleyebileceğiniz iyi bir komedyendir Hayrettin. Yalnız dediğim gibi onu gündüz izlememek gerek derim ben. Her nedense gündüz izleyince pek komik gelmiyor, "amann bu mu komik. ee nesi komik ki şimdi bunun" gibi cümleler kurabilirsiniz. 


Ben ilk gündüz izledim çok saçma buldum sonra, izleyecek bir şey bulamadığım bir akşam vakti ona denk geldim. Ve bildiğin adamı beğendim.Şimdiyse internetten de olsa, arkadaşlar vasıtasıyla da olsa izliyorum :) 
Nasıl olduysa sevdim o adamı. Gündemde olan şeyleri ele alıyor. Örneğin şu günlerde çok sık dinlenen 'Model-Değmesin ellerimiz' şarkısını Hayrettin bakın nasıl yorumlamış; http://www.youtube.com/watch?v=boC-k0xrTj4  
Bence gayet güzel yapmış. 
Hani derler ya daha fazla bilgi için; hah işte onun için size bağlantıyı veriyorum http://www.startv.com.tr/Hayrettin/
Ha birde Star tv de yayınıdevam ediyor Cumartesi günü 00:45 te.
izlemek isteyenlere duyurulur. 


Herkese saygılar ve sevgiler. 
Öpüldünüz. :*
Baybayınn.. =_)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince