Bayram Haftası ve Ben

Ve bir bayram daha geldi ve geçiyor.
Bayramın 3. günü. Yarın son gün.
Tatil bitiyor. Gerçi vizelerimiz sağolsun pek bir rahat tatil geçirmiyorum. Uykularım bölünüyor diyormuşum.
Şaka bir yanagerçekten de içim hiç rahat değil. Doğru düzgün çalışamıyorum. Nedeni de biliniyor aslında. Bayram gezmeleri. !?!



Yok oraya git. Onu ziyaret et bunu ziyaret et. Hayır pek harçlık da alamıyorum. Büyüdük diye. halbuki asıl bu yaşta almalıyız.Tabi bir de buluşmayı her zaman için dört gözle beklediğim İlkyaz'ım.Dışarıya çıkıp birlikte olmak için her şeyi bahane olarak kullanıp, uzun süre sohbetler ediyoruz. tabi bu sohbetlerimiz dışarıda Ankara'nın soğunda olduğundan haliyle buz kesilip dönüyoruz evlerimize. Gerçi şu aralar hava çok güzel. Bilmiyorum izmir ne durumda ama burada hava 'şeker gibi'.

Yeri gelmişken tüm herkesin bayramını da kutlarım.

Ankara'ya geldiğim şu süre boyunca dikkat ettirm de artık pek bir şeyim yok Ankara'da. Ayrılmışım Ankara'dan.  Arkadaşım kalmamış pek, sevdiğim sokakta kalmamış. Yalnızca bilindik sokakların huzuru var.
Belki de hiç yoktular, ben var zannettim. Bir ailem (annem-babam-abim) bir İlkyaz'ım ki o da tatillerde bir de Pınar ım var Ankara'da başka hiç bir şey yok Geri kalan arkadaşlıklarım, değer verdiklerim, aşklarım yitip gitmiş zamanla. Zaman akarken onları da götürmüş. Hatıralar kalmış akılda bir tek.
Sebebim kalmadı Ankara'ya. Koptum ondan, bittim. Yitip gittim.
Farklı bir bakış açısı ile baktığımdandır belki de. Bilmiyorum.

Her neyse. Neden yazmak istedim bilmiyorum bunları. İçimden geldi her zaman ki gibi. İçim ve dışım bir olduğundan olsa gerek.
=) benden bu kadar.
Sağlıcakla kalın. Baybayınnn.. xox

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince