İnceden İnceden

Ve bir haftanın sonu daha geldi. 
ve ben oturup ders çalışmam gereken yerde, günlerldir açmadığım bilgisayarımı açıp, oyalanıyorum.. Evet oyalanıyorum. 
Oyalanıyorum çünkü hala içimde korku var. Alttan aldığım iki dersim var. birini hallederim. ama öteki. Çoğunluğun kaldığı bir ders bu arada korktuğum bir ders. Bunu da ekleyeyim. yalnız değilim bu konuda ama artık allttan ders bırakmak istemiyorum!!! 
Korkuyorum geçememekten ve bu benim ders çalışmamı engelliyor. Bu yüzden rahatlamak, kafamı azcık ( azcık çok değil ne de olsa ders çalışma dönemi.) dağıtmak istiyorum.
Herkesin vizeleri var, heyecanla beklemeye koyulduk onları, zaten onların açıklanmasını beklemek te ayrı bir gerilim. 
şu günlerde salgın var dikkatli olun, vücudu korumaya almak gerek. eğer yakalanmışsak da dinlenmek gerek. Dinlenip ders çalışmak gerek.
3 gün sonra vizelerim başlıyor o yüzden yazı yazamıyacağım. ta ki haftaya kadar. belki bu hafta sonu bir şeyler yazarım planımda var ama bilmiyorum. kafamda binbir tane plan oluşuyor. Yok önce sözel ders, sonra sayısal, akşama uyku getirmeyen bir ders. arada yemek molaları, işte biraz müzik dinleme, dışarı çıkma falan filan. Hepsini sıraya koymakla meşgulüm. 
Neyse eğer aranızda sınavlara girecek olanınız varsa başarılar dilerim. 
Hoşca kalın ;)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince