Az gittim uz gittim..

Otobüs yolculukları güzeldir aslında, kısa süreli de olsa müziğini açtığın,kulaklığını kulağına taktığın zaman güzeldir. 
Ancak şöyle bir durum, eğer ki İzmir de iseniz pek de güzel olmuyor.
Şöyle ki ESHOT şöförlerinden nefret ediyorum. En rahatına düşkünler onlar. Tamam kabul, direksiyon başında olmak, o trafiği çekmek! kolay değil. Evet ama bu ona zamanından sonra durağa gelmesini veya erken gelme, sollama yapmak!, sonra durağa çok yaklaşmışken düğmeye basana kızma! hakkını vermez!?!! 
Bu bu kadar basit. Şimdi darılmaca gücenmece yok. Doğrular...
Beni sinirlendiren olay ne? Gün içerisinde ne güzel kulaklığımı takmış müzik dinleyerek geliyordum ki durağa yakın bir zamanda duracak düğmesine bastım. Çok yakında değildi hani. Eshot şöförü sen o yokuşta bir güzel gazla, üstüne bir de sollama yapmaya kalkış. üstelik yol sadece gidiş ve geliş. Yokuştayız. öyle hafif eğimli değil bildiğiniz sağlam bir yokuş. Tam Eshot şöforü gaza basmış sollama yapacakken ben duracak düğmesine bastım (durağa gelmeden) fakat sanki kural varmış gibi adam bana neden durağa varmadan basmıyormuşum diye söylendi. Sanki durakta iken basmışım gibi. Ne adam ya. Neyse sakinim.
Başkasında suç aramaya, onun üstüne yıkmaya pek meraklıyız. 
Neyse kendinize iyi bakın. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince