Erteleme, yap!

Hafta sonu geldi, oh ne güzel demiştim ya, diyemedim henüz. Neden mi? Çünkü sabahtan beri nerede erteleyip de yapmadığım iş varsa yığılmış.
Koca bir dağ olmuşlar da haberim yokmuş. Hani hasır altına itmek derler ya. İşte ben de öyle yapmışım. Hiç farkına varmadan.
Neyse ki bitirdim bir kısmını. Her türlü temizlik işini bitirdim. Oda temizliği, masa temizliği, dolabın temizlenip düzenlenmesi. Çamaşır işini bile hallettim sayılır. Çamaşır nesini hallettin demeyin, onları ayıklamak var, üstelik yurtta kalıyor iseniz boş makine bulma, boş askılık bulma kimi zaman işkence halini alabiliyor. Neyse ki şansım yaver gitti de halledebildim.
**Hoş annem çamaşır ve bulaşık makinelerine "hanım kızımız" der.

Başlıkta da dediğim gibi ertelemeyin yapın. yoksa inanın daha zor oluyor..
şimdilik bu kadar...
Hoş kalın...

Yorumlar

  1. Buradan da ne anlıyoruz?! Asıl sorunlu zaman vize haftaları değil vize haftaları sonrası =))

    YanıtlaSil
  2. doğru aslnda :D toparlanamıyoruz resmen. Hala kahvaltıdan sonra derse oturacakmışım gibi oluyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Bende de vicdan azabı durumu oluşmaya başladı #)

    YanıtlaSil
  4. ne gibi derse daha fazla çalşsaydım gibi mi? yoksa finallere çlşmalıyım gibi mi?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince