My name is Kim Sam Soon...

Bildiğiniz üzere ben bir kore hayranıyım. Yemekleriyle, o yüzleriyle gözleriyle, konuşmalarıyla ilgimi çeken insanlar onlar.Onların harf yuvarlamaları her ne  kadar başlarda tuhafımıza gitse de sonradan öyle bir güzel alışıyorsun ki... 
Bugün de yeni bitirmiş olduğum bir diziyi tanıtmak istiyorum. Benim hayranı olduğum artık "oppaaa" diye diye ölüp bittiğim Hyun bin'in oynadığı bir dizi. My name is Kim Sam Soon. Diğer bir adı da My lovely Kim Sam Soon. 2006 yapımı olan bu dizi 2006 seoul en iyi drama ödülü de dahil olmak üzere bir çok ödül almıştır. 
Çok hoş bir dizi. Yeri geldiğinde gülmekten yerlere yattığım bir dizi bu. 
Konusu ise şöyle, Paris'te Pasta Şefi olmak üzere eğitim almış olan Kim Sam Soon, kendi dükkanını açmak ister ama dükkan açabilmesi para kazanması gerekir. Kaderine bakın ki şans eseri Sam Soon'un iş görüşmesi için yaptığı kekin tadına  restaurantına şef arayan Hyun Jin Heon yani patron, bakar. Ve çok beğenir. bunun üzerine Sam soon u işe alır. Tabi hyun jin daha önceden Sam Soon'u, onu  aldatan erkek arkadaşından ayrılıp, tuvalette hüngür hüngür, rimeli akmış bir halde ağlarken görmüştür.
Bir de şöyle bir olay var, Sam Soon ismini hiç sevmez çünkü çok alay konusu olmuştur ismi. Ve işi kabul etmek için tek şartı  hee jin adıyla anılmaktır. olaya bakın ki yıllar önce patronunu terk eden kızın adı da hee jindir. 
Diziyi izlerken kurabiye yapımında filan geçen ipuçları var. Şahsen ben onları denemeyi düşünüyorum. =)

İşte Size kısa kısa karakterler;
Kim Sam Soon; Balık etli bir insan olmak ile birlikte tatlı yapmayı çok ama çok seven birisidir. Ne zaman üzülse, kötü olsa erken kalkıp pasta yapar. İsminden hoşlanmaz çünkü korelilere göre komik bir isimdir.3 yıl boyunca çıktığı daha doğrusu çok sevdiği için katlandığı Min Hyun Woo nun aldatmasına katlanamaz ve çok perişan hale gelerek ayrılır. "İzlerken erkek milleti değil mi hepsi aynı." demedim değil. Kim Sun Ah bu role tam 'cuk' diye oturmuştur da bana göre. Hem karaktere çok iyi bürünmüş hem de dış görünüm itibariyle de iyi uymuştur. 









Hyun Jin Heon; Annesi bir hotel zincirinin başkanıdır.(Koreliler yöneticiye kendi aralarında başkan derler. Ama yönetici olarak geçerler.) Kendisi hotel işletmek yerine restaurant açıp, onu işletmektedir. Yıllar önce geçirdiği trafik kazasından dolayı araba süremez ve aynı kazada abisi ve yengesi hayatlarını kaybeder. Yeğeni de o kazadan sonra konuşmak istemez ama amcasına da sıkı sıkıya bağlıdır.Çok iyi bir karakter olmasına rağmen zengin oluşu onu pek bir havalı yapar. Pek bir cooldur. Hatta bir ara 50.000.000 won değerindeki(Türk parasına direkt olarak çevirebilir. yani yaklaşık 50.000.000 TL) bir çeki hiç gözünün yaşına bakmadan yırttı. Dizide olsa insan kendini alamıyor.




Yoo Hee Jin; Yıllar önce sevgilisini (hyun jin'i) ter eder ve Amerika'ya tedavi olmak için gider. Hyun jin'in hiç haberi yoktur hastalıığndan ve kazadan dolayı o sıralarda yatalak haldedir ve bu yüzden saklar ondan hasta olduğunu ve okuma bahanesi ile tedavi olmaya Amerika'ya gider. Bu onun en büyük hatasıdır. Geri döndüğünde de bazı şeylerin eskisi gibi olamıyacağını anlar yıllar sonra doktoruyla birlikte döndüğünde anlar. Ki o doktor (Dr Henry kim) rolunda 1.88 boyu ve manken vücudu ile Daniel Henney oynamaktadır. 








Dr Henry Kim; Hee Jin'in Amerika'daki doktorudur ve ona aşıktır. Ama dizi boyunca hep hee jin'i uzaktan izler. Hiç karışmaz. Hoş dizide korece bilmemektedir ve ona korece bir şeyler söylendiğinde tek yapabildiği gülümsemektir. 
Not: o da modellik yapmaktadır gerçek hayatında. oO. 
Bunlar ana karakterler. Tabi bir de Mi joo adında konuşmak istemeyen bir yeğen (Hyun Jin'in yeğeni), ki o kız çok ama çok tatlıdır. Öyle bir kızım olsun isterdim. Sam Soon'un boşanıp ta Amerikalardan dönen ablası. Ki ablası uçakta hee jin ile tanışır. Sam Soon ile ablasını dize getirmek için eli ağır olan bir anne ve son olarak da bizim hyun Jin in annesi rolünde başkan olan annesi. Ha bir de Restaurant şefi rolüyle Kwon Hae Hyo yer almaktadır. O adam da benim favori oyuncularım arasındadır. Yaşı itibariyle tecrübeli oyuncu olduğundan rollerinin hakkını verir. Rol aldığı dizi sayısının haddi var hesabı yok. 

Bu dizi de dikkatimi çeken bir şey vardır o da Hyun Bin'in çok sık annesinin ve Sam Soon'un tekme ve tokatlarına maruz kalmasıdır. :D Hele ki annesi.. nasıl zıplayıp kafasına vuruyor Hyun Jin in anlatamam. =O.
En iyisi izlenmesi. =_))

Bu arada Dizinin Ost'lerinde enstrüman olarak piyano yer almaktadır. Parçalar çok hoş. 
My Name İs Kim Sam Soon OST ; 
01. Bonbons Au Chocolat 
02. Be My Love (Feat. Lee Seung Yul) - Clazziquai
03. She Is - Clazziquai
04. WFS
05. Go Byul (Farewell) - Jo Yong Won
06. Ee Byul Mot Han Ee Byul (A Separation That Couldn't Start) - Ji Sun From Loveholic
07. Bonbons Au Chocolat II
08. Go Byul II (Farewell 2) - Lee Hae Na
09. Bo Nael Soo Uhb Neun Sarang (A Love I Can't Let Go) - Just
10. Gravity - Lim Soon Bum
11. Inside My Heart - Kim Jung Eun
12. Be My Love (Inst.)
13. She Is (Inst.)
14. Bonbons Au Chocolat III

Yorumlar

  1. Yaa bu dizi yok mu?! Bayılıyorum ben bu diziye.İlk izlediğim diziler arasındadır. Hyun Bin'im var diye izlemiştim.Onun o gamzeli gülüşü yok mu aahh ah #)Kim Sam Soon'un tuhaf ölüm hikayelerine çok gülmüştüm.ölen bir kız varmış falan ismi Sam Soon diye =)) Ama bişey diyim mi allem etti kallem etti Hyun'u kendine aşık etti =) Daniel Henney ise bu diziyle benim gözüme girmişti.Sam Soon'un ona bişey anlatma ama onun anlamama anları da çok komikti.Böyle anlamıyorum ben dediğinde Sam Soon'un off çekmesi :D Bu arada o artık mankenliğin yanında oyunculukta yapıyor ve bir sürü dizisi var artı çok da güzel oynuyor ;)
    NOT: Dizide konusu geçen kitap "MOMO" yu herkesin okumasını bende tavsiye ederim.Çocukken anaokulu hocam bana MOMO der ve ileride okumamı isterdi.Çoktan okudum bitirdim ve herkesin okumasını isterim ;)

    YanıtlaSil
  2. ben de bayıldım valla. sam soon karakterini en başta gösterdi bence o binadan düşerken ki sahnesiyle :D daniel de mi manken-oyuncu kervanına katıldı vay be, ondan da o beklenirdi. :)
    Senin momo olduğunu da öğrendik tamam artık :) bundan sora Z.S diil momo. :))hm bakrım o vkit o kitba.tvsiye için thnks ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince