Özlemek..


Farkındayım artık bazı şeylerin. 
Özlemenin ne demek olduğunu kimlerin onu gerçekten hissettiğini, kimlerde ağız alışkanlığı haline getirdiğinin..
Sitem gibi durabilir biraz. İstendiği şekilde algılanabilir.
Birini özlemek, onu gerçekten özlemek herkesin kaldırabileceği, taşıyabileceği bir yük değildir. Hissedersin o duyguyu ama onu yaşamak… işte o her yiğidin harcı değildir.
Kimi insanlarda sadece ağız alışkanlığı ile söylenen bir söz haline gelmiş. Sen onu göstermez isen, ne anlamı var ki? Kendi içinde yaşamak,  sadece kendine özledim dedirttirmektir bence.
Bunun gerçekten farkına vardım. Farkına vardım bunun. Gerçekten yanında olan insan, yanında olmak isteyen insan bir şekilde oluyor.  Çok zor değilmiş bir mesaj atmak. Aramak. Ya da aradan ne kadar zaman geçerse geçsin bir araya gelebilmek ve sıkıca sarılabilmek.
Benden kilometrelerce uzakta olan insanın gerçekten yanımdaymış, yüzüme karşı konuşuyormuş gibi hissettirebileceğini yaşadım ve yaşıyorum da…
Kimlerin gerçekten özlediğinin farkındayım.
Gerçek arkadaşım olan Faika sağ olsun.
Birbirimize ne kadar uzakta olursak olalım, bir mesajıyla bile beni sevindirebilen ilkyazım sağolsun…



Allah kimseyi yalnız bırakmasın.
Sevdiklerimizin kıymetini bilmek onları hatırlamak ve onlara gerçekten sevdiğimizi, özlediğimizi göstermek önemli.
Tabi bu benim fikrim, bu fikre katılma zorunluluğu yok. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince