Vakit Öldürme!

Kim demiş ki boş durmak iyi değilde. Ben duruyorum işte.Vakit öldürerek... Gayette iyi geliyor. İnsanın deşarj olmasını sağlıyor. Aklına takılan ne varsa alıp götürüyor. Gerekli bir şey bence. Tabi dozunda güzel her şey orası ayrı.
Vakit öldürme meselesine gelince, siz nasıl yapıyorsunuz bilmiyorum benim bir tavsiyem var. Oyun oynayın! Diziyi miziyi boş verin. İnsanı gerçek hayattan koparıveriyor. Birdenbire kendinize "ulan benim niye yok öyle arkadaşlarım, öyle devamlı oturduğumuz bir yer yok. Öyle deli dol şeyler yaşamıyorum..." diyebiliyorsunuz. Hele ki How i met your mother gibi bir dizi izliyorsanız. 


Bu aralar bir oyuna takmış bulunmaktayım. O da şu; http://webstore.limexgames.com/cargo_bridge/
Köprü oluşturuyorsunuz tahtalar ile çelikler ile.. belli bir bölüme kadar geldim ama dahası henüz yok. Limexgames den daha farklı versiyonları filan da var. 
Bir zamanlarda miniclip.com dan oynardım.Ki  iki yerde de değişik, vakit öldürmelik oyunlar var. Bir bakın isterseniz derim. 


Oyun oynamak güzeldir. Sadece çoçuklar oyun oynamaz.
Sonuçta oyunlar  geliştirmek için değil midir?Bizlerde gelişime açık olmamız gerektiğine göre...  ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince