Flower Boy Ramen Shop?

Geçtiğimiz günlerde yeni bir dizi daha bitirdim. Ama bu sefer ki dizimi yalnızca sonunu görmek istediğim için izledim ve hiç övmeyeceğim. Dizinin adı; Flower Boy Ramen Shop. Ramyun shop olarakta geçer.
Başlıyorum.
En başta dizi adını okuyunca bana boys over flowers 'ı hatırlattı, neyse dedim. Ön yargılı olmayayım.
İzlemeye başladım. Ana karakterin tipi Kim hyun jung a benziyordu. Bana kalırsa sırf o yüzden oynatmışlar. Taklitlerden sakınmak gerek! ikinci bölümde baktım 5 oğlan okula doğru giriyor, hepsi havalı, ana karakterin babasının bir şirketi var falan filan. Yani direkt olarak boys over flowers. Neyse dedim. İzlemeye devam ettim. Sonra bir baktım stajyer öğretmen-öğrenci ilişkisi dönmeye başladı. Kim Bum'un dizisi Marry Me deki gibi. Sonra bir baktım ki (adını şu anda hatırlayamadığım) bir dizinin melodisi. Gerçekten çıkaramadım hangi dizidendi. Yok artık dedim. İzlemeye devam. Sonra bir baktım Secret Garden'dan esintiler. Hyun Bin'in parıltılı mavi eşofmanı, orada geçen aşk hikayesi. Güya Stajyer öğretmen ve arkadaşının  dizi sırasında kurdukları senaryo. Bir bölümde oradan gitti. İzledikçe diziler aklıma geldi.
Sanki kötü yapılmış bir parody gibi. Esinlenilmiş! bir senaryo söz konusu.
Diziyi bitirdim bitirmesine ama bitirir iken ne zorluklar çektim bir ben bir Allah biliyor.
Dizide ana karakterin arkadaşının bir aşkı var. Ta son bölümlerde ortaya çıktı veya yarattılar. Ana hikaye desen çok saçma. Mantıksız. Öyle ki bölümün sonunda açıklama gereği duydular.
Kısaca; bu filmi boşuna izlemeyin. Aklımda kalanlar, yazmak istediğim hatalar bunlar. İnanın çok daha fazlası var dizide.
Eh her zaman bir diziyi övecek, tavsiye edecek değilim. :)
İşte Size diziden kareler..










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince