Naruto Shippuuden-Blood Prison

Gün boyu derslere kafa yorduktan sonra güzel bir mola hak edilmez mi? bence edilir. Bu molanın nasıl olacağını da söyleyeyim. Film izlemek!en azından bana göre. biraz uzun bir mola olabilir, hatta bir süre etkisinden çıkılamayabilir ama olsun. Seviyorum film izlemeyi. Elden ne gelir ki?
Daha önce ki yazılarımda naruto'dan ve naruto shippuuden serisinden bahsettim. bu sefer de naruto shippuuden serisinin 5. filmi olan Naruto Shippuuden- blood prison dan bahsetmek istiyorum. Şu anda türkçe altyazısı olan sonuncu naruto shippuuden filmi. Ve 2011 yapımı bir film.Japonca adının okunuşu da Gekijouban Naruto: Buraddo purizun.
Altyazını ise buradan bulabilirsiniz; Gekijouban-Naruto-Buraddo-purizun-türkçe altyazı.
Konusu ise şöyle; Naruto'nun kılığınde cinayetler işlenmektedir.Ve suçlar Naruto'nun üzarine kalır. Ceza ise ninja hapishanesidir. Kimi kişilerin onu hapishaneye çekmelerinde amaç narutonun jinchuurikiliğinden yararlanmak ve böylece istedikleri dileği gerçekleştirmektir.
Not: Naruto'ya aşık oldum gibi hissediyorum kendimi :P

İşte size resimler;
Naruto Sennin modunda iken.







Sennin Moduna girer iken. 


Ryuzeki- saklı çimen köyünden









Naruto.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince