Ah bu Koreliler...

Sizlere hep yazılarımda dizi, anime tanıttım kendimce yazılar yazdım. Bu sefer gene Koreliler ile ilgili ama sizlere onların bir oyunundan bahsetmek istiyorum. Hep dizi bahsedecek değilim ya. :)
Bu Koreliler, canları çok sıkılmış olsa gerek değişik bir oyun bulmuşlar kendilerine. Aslında onlara özgü mü emin değilim ama ben onlarda gördüm.
Oyunun adı; Kissing Game. Türkçesi öpüşme oyunu. Şöyle bir oyun; şimdi bir oyuncu kağıt parçayı nefesiyle tutuyorken dudaklarında, diğer kişi onun dudaklarından alıyor kağıt parçayı. tabi gene dudağında tutacak. Talk-showlarda oynanan bir oyun bu. Eğer ki kalabalıklarsa biri diğerine, diğeri ötekine şeklinde oluyor. 4 kişi filan iseler 2 gruba ayrılıyorlar.
Öyle de değişik bir oyun. Tabi aralarında kağıt parçası küçük olunca farklı haller ortaya çıkıyor. En azından çok rahat yanlış anlaşılabilecek bir oyun.Ve de küçük bir hata sonucu istenmeyen öpücüklere sebep olur :D
işte size bazı linkler;
Shinee-kissing game
Ulzzang Shidae---kissing game
Korean boys and kissing games (part1)
Korean boys and kissing games (part2)
Daha fazlasını da bulmak mümkün tabi.
Not; videolar alıntıdır anlayacağınız üzere. yapanların ellerine sağlık.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince