Tatil, Dizi, Deniz, Kum, Güneş ve her şey

Bir tatilim daha bitti sayılır. Deniz kum güneş üçlüsünün kısmı bitti aslında. Esmer olduğum içinde, hiç güneşlenmeye gerek kalmadan, yüzümü güneşe dönerek yandım ve kara kız oldum. İyi mi oldu bence evet. en azından tatile gittiğim belli oldu canım. :)

Çok iyi geçen bir tatilin ardından, cümlelerim, kelimelerim gene beni buldu. Ama bu sefer ki cümlelerim kararlar üstüne. Kararım mı neler?
Öncelikle gerçekten deli gibi, sıkıca ders çalışacağım. bunu yapacağım. Ha çalışmıyor muydum? Çalışıyordum. Emek sarf ediyordum. ama yeterli gelmemiş olacak ki istediğim başarıyı elde edemedim. Her türlü ödev, proje, sunum benden sorulacak artık. hocaların peşinden ayrılmayacağım :F
Başka neler yapacağım, okumak isteyipte okumadığım romanlarımı okuyacağım. Hepsi bitecek.
Bir diğer kararımda ilişkiler. Çok düşündüm, çok gözlemledim. İnsanları seyrettim. olaylara bakış açılarını, nasıl yaklaştıklarını, neye ne gibi tepkileri nasıl verdiklerini. Bunu neden mi yaptım? sapık değilim, hayır. psikolojik açıdan yaklaştım hepsine. Kitaplarımla. Psikolojik kitaplarımla. 
Sıkıcı kararlar gibi duruyor değil mi? 
Napalım hayat. 
Peki başka neler yaptım ve yapıyorum? 
Yüzdüm, deli gibi yüzdüm. Kulaçlar attım sayısızca ve vücudumu dengeye soktum. Evet başardım. çok mutluyum. Ha bir de dalışlar gerçekleştirdim balıklar ile oynayarak keyfime keyif kattım. Kitap okudum diyemem. bir tek ekonomi kitabımı getirmiştim onu biraz okudum. Onun dışında animelerime devam ettim. 
Bleach animesinde 14 sezon bitmiş oldu. 15. Sezon iniyor. 16. sı da halen yayınlanmaya devam ediyor. Ama şöyle bir şey var bleach'de devamlı olarak araya başka bir şey giriyor, ara veriyorlar. Örneğin Ichigo ile ulquiorra'nın dövüşüne bir sezon ara verdiler. Sonunu merak ediyor olmasam bırakacağım ama işte... merak...


Naruto Shippuuden animesine gelince, sezon 7-8-9 u izledim. 10. sezonun bir kısmını da izlemiştim önceden. (Merakıma yenik düşerek. ) gerçekten çok sevdiğim bir anime, bir kere daha anladım ki aşık olunacak bir anime. bak şimdi narutoya aşkım bir kere daha depreşti. :P 
Not; Yeni resimler ekledim naruto shippuuden'e. 
Bir de Project The Boss a başladım. Kore dizilerinden ayrılmak olmaz sonuçta.



Diğer bir not; yeni dönemde yeni bir animeye başlıyorum ve kore dizilerine ara veriyorum 
İşte bu kadar. Güzel bir tatil idi. Artık gülümseyerek hayata devam ediyorum.
Hayat Notum;
Gülümsemek iyidir hoştur güzeldir yüz kaslarını çalıştırır. Gülümseyinnnn... :))))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince