BAKUMAN

Ah canlar ah, bir yanda staj-tez-ödevler 3lüsünün telaşı, bir yanda dalgınlığım ve bir yandan da üşengeçlik ile gelen 'amann yaaa' diyen iç sesim. Hemen ardından ise en iyisi bir şeyler izleyeyim düşüncesi... Ve bölyece yeni bir animeye başladım.İzlenmesini tavsiye ederim hatta bence mutlaka izleyin derim.
Animenin adı BAKUMAN.  Mangaka olmak isteyenlerin izlemesi gerektiğini düşündüğüm bir anime. Çünkü konusu anime olmak isteyen 2 genç ile ilgili.

Mashiro adında gelecekte ne yapacağını tam olarak bilemeyen bir genç vardır, sınıfta Azuki adında bir kızdan hoşlanır ama hiç bir şekilde kızla konuşamaz. Bir gün Mashiro defterine Azukinin resmini çizer ve o defteri sınıfta unutur. O defteride Takagi adındaki sınıf arkadaşı görür. Çiziminin iyi olduğunu görür. Mashiro sınıfa geri döndüğünde defteri Takaginin elinde görür. Daha sonrasında Takagi birlikte ortak olarak mangaka olmayı teklif eder.Daha sonrasında ise Mashiro ne yapacağına karar verir ve maceraları başlar.
Bir de şöyle bir şey vardır, Mashiro'nun amcası da bir mangakadır o yüzden manganın oluşumu hakkında baya bir bilgiye sahiptir.
Karakterler, bölümler ve şarkılar ile ilgili tüm bilgiyi Buradan bulabilirsiniz. ;)
Animeyi izlerken bir manganın nasıl oluşturulduğunu, ne aşamalardan geçtiğini nasıl anime olduğunu gayet iyi görüyorsunuz. Bu yüzden izlenmesini ayrı tavsiye ederim.
Tavsiye etmemim diğer bir nedeni de çizimlerinin farklı oluşu. Sıradan çizilmemişler. Şunu demek istiyorum, animelerde şöyle bir şey vardır, herkes uzun boylu, ince yapılı güzeldir. Evet bu da bir anime ama çizimler daha farklı sanki gerçeğe daha bir yakın. Başlarda "bu nasıl bir anime, acemi çizimi gibi, güzel değil" gibi laflar ediyordum ama sonrasında hepsini yuttum. Örneğin Mashironun annesi hiçte ince yapıda değil. gayet balık etli yapıda.
*Her blog yazımda olduğu gibi screenshotlar bana ait.
Azuki ile Mayoshi

Takagi
Yüzünün ortasına gelen yumruk böyle görünüyor. Peki kime gidiyor, hemen aşağıdaki resme ... ;)

 Yumruğu hak etti doğrusu, mashironun çizimleri ile kendilerininki ile ne cüretle karşılaştırıyorsa.

 Azuki ile arkadaşı Mayoshi, kız kıza keyif yaparkene...
 Masada oturan küçük kız azukinin kardeşi, ayakta duran ise annesi. Çok tatlı bir kadın değil mi? :)

Eiji Nizuma

 Eiji Nizuma, kargayı görür ve başlar gak gak gak demeye. bu arada kendisi manga dahisidir ama işte çılgındır biraz orası ayrı. Editörü peşinde koşar ha bire.




Bizim mangaka olmak isteyen,animelerinin yayınlanmasını isteyen gençler editörleri ile(ortada duran) ilk defa derginin yapıldığı apartmanın üst katına ilk defa çıkıyorlar. Gördükleri şeyler ise aşağıdaki resimler. :))

 Şu resimlere bakın. SUGOİİİ...:D
 Bende bunları görebilmek isterdim. ://
 e ben de onları görsem öyle kalırdım.


Ben olsaydım orada beni kimse ayıramazdı oradan :D
Azuki

Takagi


 Bu derginin elimde olmasını isterdim. ://

Mashiro

Miyoshi ve Takagi =))



Asistanlar









Editör














Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince