Bir Yudum Su Hayat


Hayat,hayat ve hayat. Benim için hızlıca geçen şu zamanda hayatımı yaşadığımı, hayatta olduğumu gerçekten farkediyorum. 
Nasıl mı? Çok uzağa gitmenize gerek yok. Yakın bir hastahanenin önünden geçin yeter o size. O zaman anlarsınız bence. Tüm o hastaları, elleri kolları kırılanları, yürüyemeyenleri ya da ciğerleri parçalanırcasına öksürenleri görünce... Gerçektende şükrettim kendi halime. 
ben mi neden ordaydım. cevabım kısa; alerji... 
Kendi (sessiz) mahalleme döndüm. Rahat ettim ciddi ciddi. Öğleden sonra bi güzel gezdim annemle ankamall ve migros'u. Evet annemle gezdim. Arkadaşlarımda geziyoum, annem ile de.. 
Evet hayat güzel ve yaşanmaya değer. 
Ve zaman hızla akıp gidiyor. Bunu serinleyen Ankara'mda daha bi iyi anlıyorum. Haftaya okul açılıo, okul dediğimde üniversite. ayıp olmasın şimdi. 
neysem...
gençlik kıymet bilmek lazım. 
öğrenmek lazım hayatı. =_)
:*

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince