öylesine akıp giden zaman

Yazılarımın bir çoğunda zamandan mutlaka bahsederim. bahsederim çünkü benim için öyledir.
Önem veririm.


Telafisi olmayan tek şeydir zaman. geriye dönüş yoktur, geleceğe dair planlarını hayata geçirdin geçirmedin.... sen istesen de istemesende akıp gider. Bence "o an"ı yaşayabilmeyi becermektir asıl mesele.


Düşünsenize en yakın arkadaşınız "o an" yanınızda ama akşama farklı yerlerde kilometrelerce uzağınızda olacak. Fakat siz ertesi günü, ben nasıl uzak kalacağım diye düşünüyorsunuz. Bu insanı daha çok yıpratır. Ben yıprandım ama hatamında farkına vardım. bir daha aynı şeyi yapmadım. Yapamazdım da zaten. Dün en yakın arkadaşım ilkyazım la geçirdiğim güzel bir akşamüstüydü. beraber sanki hiç ayrılmayacakmışız gibi vedalaşmayacakmışız gibi güzel anlar yaşadık. birbirimize dualar ettik. Yeri geldi birbirimize tembihlerde bulunduk yeri geldi başkalarını eleştirdik.
Dedikodu yapmadık. Hayır. O şekilde algılamayın. 

Benim anlatmak istediğim konuya geri dönelim.

Biz yaşadığımız anın tadını çıkardık ve bi anı olarak yer aldı. Her ne kadar zaman akıp gitse de siz onu yakalayabilirsiniz, en kötü ihtimalle de yetişir farkı kapatmış olursunuz.

Zaman ile başa çıkılanabilir. Evet. o akıp gider ama peşinden sizde gidersiniz. Dün Ankaradaydım evet ama bugünde İzmir deyim. Dün üşürken bugün terliyorum. dün daha kalın giyinirken bugün daha ince giyinerek zevk almaya hayatımı yaşamaya çalışıyorum. Bence doğru iki kelimeyi az önce söyledim. Hayatı Yaşamak.

Bence herkes yaşamalı hayatı. Aksilikler olabilir her şey ters gidiyor olabilir ama elbet o yokuşun sonunda inişde olacaktır. Saatler ilerlerken kendinize iyi bakın.
Yaşamaya bakın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince