Kış geldi kış.

Evet bugün itibariyle kış geldi diyebilirim bence. tarih 16 ekim 2011. Arkadaşım için daha birkaç gün önce sonbahar geldi diye yazmış. Evet doğru sonbahardı o vakit. Ama bugün fark ettim ki kış geldi. Neden? 
Acaba hangi birimiz bir kısakollu ile ya da evinde soba filan yakmadan gayet rahat oturuyor? Tabi ben hırka ile gezerken kolsuz gezen sıcakkanlı arkadaşlarım vardı. Orası ayrı. Ama şimdiye dönüyorum ve etrafıma bakıyorum ve üşüdümm diyor. Neden üşüyoruz çünkü sağ olsun müdürümüz  (özür müdüremiz)  daha henüz yakmadı kaloriferleri. Vekaleten bıraktığı kara kuru Fatma hanımda. Bakarız, yarın gelsin Nazire Hanım konuşuruz duruma göre. diyor. ben diyorum üşüyoruz o diyor yarın olsun. 
İşte böyle insanlarda var etrafımızda maalesef. Evet hala etrafımızda üniversite okumuş geriler var. Bunu kabullendim artık. Kimse laf anlatamaz onlara. 
Benim dizüstü bilgisayarım bile artık hava çıkışından sıcak hava vermiyor. hafif bir hava veriyor o kadar. Daha öncesinde hele yazın, elinizi o kısma koyduğunuzda üfürdüğü o sıcak havayla oda ayrı bi ısınırdı. Şimdiyse gayet iyi durumda. Kış ona yaradı. artık elimi yanında tutabiliyorum. :D 
Tabi bu işin esprisi. Onun sayesinde dizim ısınıyor. 

Bir de diyorum ki iyi ki İzmirli arkadaşlarım Ankara'mın kışını yaşamıyorlar burada. Yoksa ne olurdu yavrularım. Bir an da sudan çıkmış balığa dönerlerdi. Bunu ciddi söylüyorum. Dalga geçmek için filan değil yani. Ya da küçümsemek için değil. Çünkü orada geceleri daha bir soğuktur. Burada ise yani İzmir'de sıcaklığını fazla düşürmez. 

Evet, hadi bakalım, yazlıkları şöyle bir kenara itiverin. En sevdiğiniz uzun kolluları, mevsimlik montlarınızı çıkarın. Yarında yağmur varmış ve çarşambaya kadar da hava serin. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince