Sabırsız!?

Bugünlerde fazla sabırsız olmaya başladım, bir an önce zamanın geçmesini bekler oldum. Belki de bir zamanlar ki beklemekten kaynaklanıyor. Beklerdim hep bir sevgiliyi bekler gibi, özlem duyardım hayaller kurardım.
 Ne kadar yorulduysam artık şimdi hiç tahammülüm yok. 
Çabuk kızar hale geldim. Dizi izlerken bile çabucak sona gelmek istiyorum. Okuduğum kitabın sonunu deli gibi merak ediyorum ve sabırsızlıkla bekliyorum. 
Dinlediğim şarkı nasıl bitecek veya ne zaman bitecek der oldum. Bu yüzden şu günlerde bir şarkının sonlarına varamıyorum. 
Peki neden sabırsızım?
Ben de bilmiyorum.
Neyi beklediğimi hele hiç bilmiyorum. Yalnızca bekliyorum ki zaman geçsin olaylar yaşansın bitsin...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince