Doctor Who (7.Sezon)

En sonunda uzun bir aradan sonra bbc 'Doctor Who' yeni sezonuyla karşımıza çıktı.
Bilmeyenler veya izlemeyenler için bilgi; Doctor Who Tanıtımı .
Hatırlamayanlar içinse; 6. sezonun son bölümde asıl soru karşımıza çıkmıştı; Doktor kim?? Hepimiz merak ediyorduk. Doktora ne olacak diye? 
Cevap gelmedi ama muhteşem bir bölüm karşımıza geldi. Cevabı bekliyordum ama yayınlanan yeni bölümle umrum olmadı cevap. 
Yeni bölümde daleklerin gezegeni vardı. Dalekler Doktoru, Amy'i ve Rory'i ele geçirdiler ama neden? Yok et  diyen dalekler bizi kurtar dedi bu sefer. 
Amy ile Rory'nin arası beklediğim gibi iyi değildi. 
Ve doktor her zaman ki gibi şaşırttı. 
Kısaca; gerçekten harika bir dizi. her anını dikkatle izledim. Bir de daleklerin 'extermined' kelimesi ile şaka yapılması her ne kadar hoşuma gitmemiş olsa da öyle bir espri nasıl aklına geldi stewen moffat'ın merak etmiyor değilim. 
neyse...
2. ve 3. bölümlerde dikkatimi çeken bir nokta; her ikisinde de noel listesinin geçmesi ortak nokta. -doctor'ın noel listesini merak ediyorum. :)
2. bölüm gerçekten farklı olmuş. Doctor ve ekibinin kötü durumda oluşu uzun sürdü. bence farklılık dediğin böyle olur. Dinozorları anlatan bu bölümde gayet güzel bir şekilde effect verilmiş. (en azından bizim ülkede yapılamadığından güzel gr örünüyor.)
3. bölüm; süprizzz bir doctor daha. Doctor Kahler Jex. Zamanı dışında gelen elektrik başka kimin marifeti olabilir ki? Ve kurtarmak istediği o doctor, onurunu her şeyin önüne koydu.Bölümün sonunda alkışladığımı söyleyebilirim.Yani her zaman ki gibi güzeldi.
4. bölüm; ah o küpler. gerçekten çok sinir bozucular. doktorunda söylediği gibi bilinmezlik en kötü şey.
Kabul ediyorum az bir şey saçma bölümdü. ama gene de izlenir.
5. bölüm; bence gece vakti, ışıklar kapalı izlenmeyecek bir bölüm.Ve gerçekten ürkütüyor beni o heykeller. stop motion tekniğine benzer bir yöntem kullanarak çekiyorlar bölümü ama o heykellerin duruşu ağızlarının açık oluşu ve sen arkanı döndüğünde ilerlemiş olmaları... ürkütücü. ama bölümün sonu gerçekten hüzünlü. gerçekten ağladım izlerken.-spoiler amy ve rory nin gidişi gerçekten ağlattı beni. ölümlerini görmek çok kötü.-

...

Dipnot: Dikkatimi çeken bir nokta; artık her bölümün başlangıcının renkleri farklı. 'doctor Who' yazısının rengi ve şekli değişiyor.
5. bölüm 'Doctor Who'
4. bölüm 'Doctor Who'




Sağda ve Solda duran örnekler gibi











Dayanamadım izlerken elim screen shot tuşuna gitti. Yakalayabildiğim görüntüler; 





Dalek ordusu ve Doktor








Extermined ve Egg
 Extermined  kelimesinde ki 'ex' kısmını bozuk dalek egg diye okunursa yumurta olarak algılanıyor. İşin esprisi bu. 




Uyuyan bir Dalek doktorun sesini uyandığında uyanır

Dalek

Dahi Oswin. 
 Spoiler; Oswin daleklere yakalanan bir insandır ama dahi olduğu için onu tam dalek formuna dönüştürürler.
Doktor kaçar iken...

Amy ile Rory Barışır :)


Dalekler 

Tardis ve Doktor :)











Doctor ve Rory O sahne! :D
 Hay ağzını öpeyim senin deyiminin gerçekleşmiş hali :D hala gülüyorum :)))
Doctor ve dinazor sevgisi.










Amy'nin gözler kapalı uykuda Rory sıkıntıyla beklemekte ve doktor.Doktor gezmeye alışkın biri oturmaya değil.



Rory ve çamaşırları :D
 Rory ve Amy'nin evini askerler basar ve Rory şunu der; Evimin her tarafında askerler var
ve ben iç çamaşırlarımlayım'Amy ise; Bütün hayatım boyunca bunu
söylemek istemiştim ve sadece başka biri olduğum için bu fırsatı kaçırdım. Der. 
Matt Smith

Bu iki fotoğraf bence tam duvar kağıdı olmaya uygun. ya da masaüstü arka planı :)

MattSmith-Doctor Who











Ah şu korkutucu melekler.



Melody Malone
*Her ne kadar ağlaya ağlaya izlesemde 5. bölümü izledim sonuna kadar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince