Kamisama Hajimemashita

Son zamanlar benim favorim olan bir anime.
Tatlı mı tatlı, biraz mitolojik biraz romantik ve tabiki de komik. 
2 sezonu var.
2.sezonu yayınlanmaya devam etmekte ve bir solukta bitireceğinize emin olduğum bir anime.

Birazda konusundan bahsedeyim.
Biliyorsunuzki Japonya'da bir çok bölgede tapınaklar bulunur. Mitolojiye görede her tapınağın bir Tanırısı bulunmakta.
*Japon Mitolojisinde çok sayıda Tanrı bulunur. Mitolojinin en başında Tanırının çıkardığı kıyafetten oluşan Tanrı var. Gerisini siz düşünün.*
Küçük bilgimide verdikten sonra devam edeyim kaldığım yerden.
Hikayemiz, Momozono, Nanami adında bir kızın evsiz kalmasıyla ve Mikage'nin (Tanrı) tanrılığını kıza vermesiyle başlar.
Gittiği Tapınakta şaşkına uğrayan Nanami, gördüğü hal karşısında ne yapayacağını şaşırır. Karşında ise 20 yıl boyunca Tanrısını bekleyen bir hizmetkar olan 'Tomoe' bulunur. Birde yardımcılar.

Tomoe, Mikage tarafından yanına alınan bir hizmetkar.Tilki ruhuna sahip.









Birde Tapınağa hizmet eden ikizler var. Onikiri ve Kotetsu. Çok tatlılar.

Ve her şey Mikage'nin 'öyleyse benim evimi sana verebilirim' demesiyle başlar.



 Ve Nanami'nin karşılaştığı manzara. :)


Tomoe ilk başta Mikage'nin kendisinin geldiğini sandı, tabikide saldırdı. :D



Ve Tomoe karşısındakinin Mikage olmadığını anlar. 





 :D
 Evet benimde ilk düşüncem bu oldu Nanami.

 Tomoe'yi kazanmak biraz zor olacak tabi.




Soldaki Onikiri, sağdaki kotetsu.






  Ha birde diğer bir hizmetkar Mizuki var. Çok tatlı ve de biraz sinsi

Diznin birde müzikali olacak. Gerekli bilgiler buyrun Buradan,Müzikal





Burada da 2.sezondan bir tanrı, çok hoşuma gittiği için buraya koymak istedim. ^^
Buradan sonra 2. sezon görüntüleri...





*_* 

Kuramanın küçüklüğü. Kawaiiii. ^_^

Nanami karşısında Suiro'yu görünce tepkisi...(aynı tepkiyi benden  verdim. :D)




Ahaha Kurama ve Suiro ilişkisi :D

 tepkiler...
 aa bi de bu adam var. Nanami'yle karşılıaştığı ilk an.



*fotoğrafı kesip biçecektim ama elim gitmedi. çok üşendim.siz yapıverin.*

Yorumlar

  1. Uzun zaman önce ilk sezonunu bitirmiş olduğum, dünde ikinci sezonuna başladığım ve şuan bitmek üzere olan mükemmel seri. Tanıtım yazında çok güzel olmuş :) takip edeceğim blogunu. :) Gerçekten böyle animeler zor geliyor, hiç mi sıkıcı bölüm olmaz! Sormadan geçemeyeceğim :D favorin kim seride? :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum ^^ ^^
    Soruna gelince, tabiki de Tomoe. :-D
    Senin favorin kim?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince