Tokyo Ravens

Eveetttttt....
Nerede Kalmıştım?
En son Haziran ayında bir anime tanıtmışım.
Baya olmuş. Bunun için özür dilerim. Affınıza sığınıyorum. Bundan sonra sık sık tanıtım yapabilir miyim bilmiyorum.
İzlemeyemiyorum, evet eskisi gibi izleyemiyorum, bu bir etken. Ama asıl nedenim online izliyor olmam. Kimi zaman görüntü yeteri kadar iyi olmuyor, online izlerken 720p izleyemiyorum bilgisayarımdan dolayı. Tabi görüntü iyi olmayınca görüntü almıyorum sonra resim aramaya üşeniyorum vs.
Hatamı telafi etmem için 3 anime tanıtımı yapacağım;
Ha bu arada bu aralar ingilizce çevirmeye üşenir oldum o yüzden Türkanime.tv den izliyor oldum. Tavsiye ederim siteyi.

Şimdi dedim ya 3 anime tanıtacağım diye;
İlki; Tokyo Ravens.

Komedi türü anime ararken, beğeniye göre sıraladığımda üstlerde idi. Bende daha önce görünce merak edip izleyeyim dedim.
Pişman değilim, yine olsa yine yaparım.

Konusuna gelince; Anime büyü kullanma üzerine ve okul dönemlerindeki çocukların büyü kullanma becerilerini arttırmasını konu alıyor.
Büyücü olarak üst düzeyde yer alan 'yan' bir ailenin çocuğu, yeteneği olmadığını söyler ve köyde okumaya karar verir.
Ana ve Yan aileler bulunuyor animede. Yan aile anladığm kadarıyla bir alt dal gibi bir şey. Ailenin ikinci derece akrabaları.
Ana aileden olan kız ise ailenin adını üstlenir ve çok çalışır. O kadar çok çalışırki arkadaşları olmaz.
Ama diğer çocuğumuz öyle değildir.
Bir de bunların birazcık sorunları olan bir arkadaşları vardır. Gayet akıllıdır ama dediğim gibi sorunu var.
Bunlar belli sebeplerden dolayı Tokyo'ya beraber 'büyücülük hazırlık okulu'na gitmek durumunda kalırlar.
Ve onlar için yumurtadan çıkma zamanları gelir.
vee görüntüler;

Şapşal dolanan, arkadaşlığa önem veren ana karakterimiz.Tanıştırayım; Tsuchimikado Harutora.




Bu da kızımız Tsuchimikado Natsume. *Soyadları kopyala yapıştır yapıyorum valla. :P*



 Bu da arkadaşları Touji.
 yaz tatilini beraber geçirdikleri hokuto.







 Gelelim diğer karakterlere. Hepsi ana karakter aslında. :)
Bu da Harutoranın shinigamisi olan KON. bir tilki ruhu

Kon, uçabiliyor, alev yapabiliyor, sahibi harutorayı bıçağı ile koruyor. Çok tatlı değil mi? ^^

doğal olarak kızların Kon'a karşı tepkisi... :D


Bende olsam kesinlikle bunu yapardım. :D 



 Ohtomo Senseiiiii. Çocukların hocası olarak görevlendirilmiş.Ama benim favori karakterim.




aslında daha karakterler var ama onların resmi yok.
En baştaki resimde hepsi gözüküyor. Bunlar benim favorilerim, sevdiklerim. ^^
Neyse, izleyin en iyisi. Çok iyi diyemeyeceğim ama genede iyi.
Byeeee. ^^//

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince