Tonari no Kaibutsu-kun

Sıra geldi 3. animeye,
Kun'lu animeler üst üste geldi.
tamamen tesadüf. inaın bana.

Şimdi komedi listesinde izlenme sayısı üçyüzbin küsür olan bir anime. Niye bilmiyorum çünkü ben pek sevemedim.
Neden izledin diye sorarsanız 2 nedenim var;
1. başladığım bir şeyi bitirmek
2. ana karakterin kendisi hoşuma gitti. bana barakamondaki karakteri hatırlattı.
*daha sonrada onu yazayım bari iyi aklıma geldi.

Çok sevmediğim için uzun uzun karakterleri yazmayacağım. Mazaret sayılır mı bilmem.
Şimdi konusu şu şekilde; Devamlı kavga eden ve sert olan karakterimiz okuluna gitmez. Onun yan masasında oturan kızımız ise çok ders çalışkandır.Bir gün öğretmeni, ona parasını vermek kaydıyla iş yaptırır. İş dediğimde okula gelmeyen Haru'yu bazı notları götürmektir.
Ve bu animenin başlangıcıda bu.
Devamında ise kız hep yalnız takılmıştır, bu yüzden arkadaşlıkla, aşkla filan arası yoktur. yani pek önemsemez yalnız olmayı. Ve dobradır.

Neden sevmediğime gelecek olursak, Bu çocuk nasıl oluyorda deli gibi kavga ediyor, iyi de dövüşüyor birde, hem de zeki? Bu kızın annesinin olayı ne?
Tam oturmayan şeyler var. Bir de senaryo güçlü değil.
Benim gibi birkaç kişi daha düşünmüş olacak ki manga sonlanmış.
Sonu var yani.
Hoş sonuda beğenmedim hani.
Neyse gene baya yazdım.
İşte görüntüler
Önce bunu koyayım;
açıkcası şaşırttı beni mangaka, Türk baklavasını biliyormuş. Gururlandım bende çevirmen gibi.:D







 çok tatlı değil mii? izlemeye değer yani :P
 klasik atışmaları... :D
 Haru zeki birisidir, sınavlarda birinci olur, yazık kızımız ise çok çalışır ama 2. olur. (benden.)

 alttaki 2sini  sözü için paylaştım. Doğru söylüyor ayrıca çevirmene yazık, kuyruk acısı varmış.


kıpkırmızı olmak. :D
 klasik okul çatısı.
 Haruuu....

 Michan-san. =)En karizna :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Black Bird - Manga

Haikyuu! Azimli Bir Voleybolcunun Hikayesi

Ookami Shoujo to Kuro Ouji-Wolf Girl and Black Prince